لاو موزیک

لاو موزیک ، پخش آثار حرفه ای

لاو موزیک

لاو موزیک ، پخش آثار حرفه ای

دانلود آهنگ پازل بند به نام کوتاه بیا

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۳۲ ب.ظ

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

پخش آنلاین

 

متن موزیک :

تنگه دلم خیلی ولی نمیارم به روت
مقصر منم که باید بگم بار آخرم بود

که عاشق شدم ولی نبود دست خودم
طرز نگات برگ برندت بود

میتونستم برم خیلی زودتر از این حرفا
نشد راضی دلم اما که دل بکنه

بار اولی که ما همو دیدیم دلم رفتو
باید رد میشدم از تو مثل همه

کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا
کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا

کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا
کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا

نشد وسط نکشم حرفتو
تو یه قفس داری توی قلبتو

برعکس تو حالم بده من
یه تنه خودم میکشم حبستو

نشد وسط نکشم حرفتو
تو یه قفس داری توی قلبتو

برعکس تو حالم بده من
یه تنه خودم میکشم حبستو

کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا
کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا

کوتاه بیا دل پریشون کوتاه بیا
کو تا بیاد یکی مث اون کوتاه بیا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۴
آریا اسمعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی